2. Programmation musicale

Lundi 16 mars vers 14h

Memories

par Henri

Daevid Allen / White Neck Blooze (Banana Moon, Byg 1971)
Rebecca Saunders / Blue and Gray (Stirrings Still, Wergo 2008)
Ghirardello Da Firenze / Tosto Che L’alba (Caccia, Ensemble Modo Antiquo, Madrigali, Cacce, Ballate dal codice squarcialupi, Nuova Era Internazionale 2010)
Johann Sebastian Bach / Ich Habe Genug, BWV 82 (Das Schaffen Johann Sebastian Bachs, Dietrich Fischer-Dieskau & Berliner Motettenchor, archiv Produktion/Deutsche Grammophon 1953)
Gabriel Fauré / Ballade in F sharp Op. 19 (Complete Piano Works, Jean-Philippe Collard, Brillant Classics 1970 - 1983)

peu avant 15h :
Vincenzo Bellini / La Sonnambula, Acte II scène 1 (Maria Callas & Coro Del Teatro Alla Scala Di Milano, 1953, Emi Italia 1986)
Tribraque / Hurt (Le Passé Du Futur Est Toujours Présent, Bloc Thyristors 2015)
Peter Blegvad / Meet The Rain (Just Woke Up, East Side Digital 1995)
André Campra / Le Carnaval de Venise - Prologue (Le Carnaval de Venise, Opéra-ballet. Paris, 1699. Le Concert Spirituel, Hervé Niquet. Glossa Music 2011)
Miles Davis / Helen Butte/Mr. Freedom X (On The Corner, Columbia 1972)
Planet Gong / Opium For The People (Here & Now, Live Floating Annarchy 1977)