2. Programmation musicale

jeudi 25 février vers 13h

Gamelan

par Henri

Banyuwangi Putra with Arrington de Dyoniso / Bamboo Patrol part 2 (Osing Trance Banyuwangi, Unheard Indonesia vol. 8, 2016)
John Cale / Stainless Steel Gamelan (Inside The Dream Syndicate vol.III, Table Of Elements 2001)
Joseph Byrd / Animals (1961, Joseph Byrd NYC 1960 - 1963)
Steve Reich / Six Marimbas arranged by Iwan Gunawan for gamelan pelog slendro (Live in Amsterdam, 2010)
Musique de Bali à Java / Gamelan Jegog (présenté par Catherine Basset, Actes Sud/Cité de la Musique)
Geinoh Yamashita / Kaneda (BO Akira, 1992)
0 for radio #81 : Gamelan by Mark Lockett (2015)
Gamelan Nyai Saraswati / Ladrang SRI REJEKI, Pelog Nem (Free Music Archive 2010)
Musique de Bali à Java / Gamelan Semar Pegulingan saih pitu (présenté par Catherine Basset, Actes Sud/Cité de la Musique)
Sri Rekjeki / gamelan de solo
Banyuwangi Putra with Arrington de Dyoniso / Banyuwangi Children’s gamelan part 5 (Osing Trance Banyuwangi, Unheard Indonesia vol. 8, 2016)