2. Programmation musicale
  3. C’est Lundi
  4. lundi 17 novembre vers (...)
lundi 17 novembre 2014

lundi 17 novembre vers 14h

par Henri

Yann Gourdon / #1 (Yann Gourdon, Drone Sweet Drone 2014. journée spéciale consacrée à Drone Sweet Drone ce jeudi 20 novembre sur Jet fm).
KK Null / Cryptozoon Stereo Condensed Mix (Cryptozoon X, DVD + CD Aagoo Records 2014)

vers 15h :
Super Pop Corn / Antisocial (Planète X - Saison 1, Super Pop Corn 2014)
The Use / Time Burton (What’s The Use ? Alrealon Musique 2014)
Quadrupède / Intro - Beam Pool Morn - Mambo Pomelo (Togoban, Black Basset records 2014)
Gerda / Reich Reich (Your Sister, Wallace Records 2014)
Nénuphar Is What We Are / Pizzaiolo On The Run (Nénuphar Is What We Are, Big In Japan Huge In Lichtenstein records 2014)
Inutili / My Girlfriend Is A Zombieslut (Unforgettable Lost and Unrealeased, Aagoo Records 2014)
Lucio Capece / Eyes Don’t See Simultaneously (Factors Of Space Inconstancy, Drone Sweet Drone 2014)