2. Programmation musicale
  5. proteste
jeudi 5 octobre 2017

proteste

Flamingo Mating Calls (Mid Perspective) Camargue - Colin Hunter Nature Sound Map

Protest against political corruption and immorality – Magnus Bergsson

an acoustic habit/ritual of [not only] insects seems to go with the setting of the sun, in this case of zicadas [recorded by the sea on tao island] that would go off at that same moment each evening, and would end as abruptly as they started. groups of zicadas in different... (title incomplete) – Dave Phillips

Scared Piece Of Metal, Old Piece Of Metal – Jonáš Gruska

The Foil – Cyril Bondi